Mój pierwszy raz!

A kuku :)

Wiem, że nigdy nie ma odpowiedniego momentu, aby dodać pierwszy post na bloga.
Mój tak jakby właśnie nadszedł. Zawsze odkładałam to na drugi plan, ale czuję, że to właśnie teraz powinnam tu zawitać ;)
Mam na imię Monika. Niedawno skończyłam 30 lat. Jestem żoną i mamą dwójki małych urwisów. Hania ma rok i trzy miesiące, Adaś ma trzy latka.
Na co dzień zajmuję się wychowaniem maluchów. Jestem studentką pedagogiki (mam nadzieję, że tylko do czerwca). Mam głowę pełną pomysłów oraz planów na przyszłość. Jedynym moim hamulcem jest mój czas i to, że mój mąż na co dzień jest nieobecny. Niestety wykonuje on niewdzięczny zawód, który wymaga wyrzeczeń. Jest kierowcą ciężarówki, z tego względu przez cały tydzień jestem matką naprawdę na pełnym etacie!
Mój blog będzie dotyczył głównie tematyki dziecięcej i wszystkiego co z tym związane. Począwszy od ubrań, pokoju dziecięcego, kosmetyków, itp. Ale jak każda kobieta uwielbiam ubrania, kosmetyki, i inne takie pierdółki, dlatego czasem pozwolę sobie też na taki wpis :)
Co skłoniło mnie do założenia bloga? hmm...
Jak każda mama mam dużo dylematów i często staję przed trudnymi wyborami. Liczę na wasze rady i wsparcie ;) A także zapraszam wszystkich do zamieszczania swoich uwag w komentarzach:)
Skąd nazwa bloga?
Uważam, że jest oryginalna i doskonale odzwierciedla moje oblicze :)
Matka- dwójki dzieci,
Żona - szczęśliwa,
Nie - kochanka - zawsze wierna, i idealna kochanka mojego męża :)


Pozdrawiam








Komentarze

  1. Wooow świetnie się czyta.
    Gratuluję pomysłu Moniko.

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 yr old Speech Pathologist Rycca Durrance, hailing from Quesnel enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Hunting. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Ferrari 400 Superamerica. Czytaj dalej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty